, a także tutaj, w maju znowu! Zaczynam trochę wariować, jeśli rzeczywistość będzie znana. Spodziewałem się, że wcześniej zrobiłem to znacznie więcej. W tym roku naprawdę zajęło to dużo czasu, aby wstać na palce u stóp.

Mimo to ten miesiąc wygląda dobrze!

Mamy plany podróży, pani Romance właśnie wydała zupełnie nowy ebook, mam swój pierwszy odpowiedni koncert w sprawie, który pojawi się w Vivid… a także program, to też moje urodziny w tym miesiącu. Tak, May wygląda znacznie bardziej jak rok, na który liczyłem!

W każdym razie, do naszego najnowszego dziennika na Instagramie. Kiedy po raz kolejny pełne pięknych widoków, smaczne jedzenie, a także nasze podsumowanie podróży na końcu.

Cieszyć się!

Dziś wieczorem sprawdzamy część miasta, w którą zazwyczaj nie uważamy za uroczą opcję obiadową. Zazwyczaj po prostu zeskakujemy z promu, a także zmierzamy z okrągłym nabrzeżem, co jest naprawdę głupie, kiedy masz widoki na most Harbour, a także – nieco bardziej okrągły – operę.

Przyjechaliśmy do Eastbank Cafe, aby sprawdzić ich nowe menu – a także fantastyczne widoki! To pięknie usunąć noc – idealny na uroczy wieczór w mieście.

Z przodu restauracji mamy stół zabójczy. To nie jest tak gorączkowe dziś, a także personel ma czas na pobyt, a także porozmawiać z nami przez chwilę, co jest doskonałe.

Nasze mieszane napoje spada, gdy patrzymy na menu. Wierzę, że niektóre z ich delikatnych kalmari Fritti, pizzy z drewna, a także jedna z sałatek, którą tu robią.

Właśnie pochodzimy z kina Dendy obok (w pełni wykorzystaliśmy ciasne ceny we wtorek!), Więc zajmuje nam wiek. Jesteśmy również oszołomieni, jak wspaniale je tu obiad. Od lat jesteśmy według własnego uznania, że ​​cały ten obszar był tylko przepełnioną pułapką podróżną.

To, co odkrywamy dziś wieczorem, jest raczej odwrotnie. Tak, koszty tutaj są nieco wyższe niż typowe – jednak masz ten pogląd. Usługa jest przyjazna i uważna, jedzenie jest absolutnie smaczne, a tłum jest zaskakująco lokalny. W rzeczywistości uważam, że w tym miejscu prawdopodobnie istnieją trzy stoły turystów. Wszyscy inni są albo na randce, jak my, z gospodarstwem domowym lub kolacją firmy. Środowisko jest naprawdę urocze.

Dobra robota, Eastbank!

Nie daj się zwieść zdjęciu. Tak, jestem wcześnie wystarczający, aby zrobić to zdjęcie wschodu słońca, jednak teraz wróciłem do łóżka, a także – teraz, kiedy zredagowałem ten piękny widok – wracam do snu.

To nie jest sztuczka, że ​​pani romans, tak dobrze, jak lubię ser. To najlepsze. Od czasu do czasu mamy kolacje serowe, a także talerz serowy pod koniec obiadu jest zawsze moim preferowanym rzeczą do wydobycia.

Jest jednak talent do produkcji naprawdę świetnej deski serowej, więc ponieważ mieliśmy tak wiele praktyk, wierzyliśmy, że podzielimy się z tobą naszymi perłami tandetnej mądrości.

Oto nasza sztuczna broń do tworzenia Supreme Cheese Board.

To jest naprawdę niezwykle interesujące: pani Romance właśnie wprowadziła swój najnowszy ebook! Pochodząc z jej wcielenia jako romansu włosów, pani R opublikowała to, co uważam za jej najlepszą książkę – a także powinienem wiedzieć; Dowiłem i edytowałem je wszystkie!

Ten jeden-30 dni kręconych włosów-to przewodnik po pomocy kobietom (i długimi chłopakom!) W kręconych zamkach. Istnieją sugestie, jak dbać o loki, a także ponad 35 różnych metod stylizowania włosów, aby loki zyskały zainteresowanie, na jakie zasługują.

Sprawdź informacje o najnowszej publikacji pani R o książce tutaj.

Alternatywnie możesz przejść bezpośrednio do sklepu tutaj. Prowadzi ofertę dyskontową tylko przez następne 2 tygodnie, w której można uzyskać tę książkę za 33% zniżki w stosunku do rutynowej ceny.

Dzisiaj jest 40. urodziny naszego partnera Pawła. Nie mogę uwierzyć, że wielu moich kumpli uderza o ogromne 4 0. Nie to, co oczywiście implikuje. Jako stary kumpel domowy użył, by powiedzieć: „Jesteś tak stary jak pani, którą czujesz”. Jest teraz w więzieniu, oczywiście, jednak w pewnym sensie dostaję jego sentyment. Żaden z moich kumpli, którzy mają 40 lat lub przekraczają stan, nie czują się inaczej niż, gdy mieli 30 lat.

W każdym razie jedno jest pewne, to fantastyczny powód do świętowania.

Jesteśmy dziś w Newtown w Continental Deli Bar, a także w Bistro. Zakładane napoje mieszane, które tutaj robią, wszystkie są dostępne w starym stylu continental zupy, co jest raczej nowatorskie.

Jedzenie jest jednak znakomite, a jeśli szukasz miejsca, które robi wszystko, co jest inne, to twoje miejsce.

Robią nawet niesamowite rzeczy z twoim deserem!

Podsumowanie podróży w tym tygodniu

Co tydzień cofamy się w czasie o kilka naszych preferowanych miejsc podróży, wykorzystując nigdy wcześniej nie widziane zdjęcia naszych podróży. Tutaj patrzyliśmy na to myEK.

W sałatkach w Grecji jest coś w serach feta. Nie możesz tego odkryć nigdzie indziej – to po prostu nie jest takie samo. Użyłem, aby udać się do Grecji, a raczej z moimi ludźmi, gdy byłem młodzieńcem, jednak był to pierwszy raz, kiedy pani Romance, jak i kiedykolwiek odkryłem ten wspaniały kraj.

Oto znacznie więcej o tym, gdzie poszło, co zrobiliśmy, a także to, co wydarzyło się, kiedy to zrobiliśmy!

Pani Romance lubi pokazywać mi takie zdjęcia, jak ten. To było wtedy, gdy poszła do spektakularnego, a także tylko Hayman Island Resort w Queensland. Beze mnie!

Programu nie jestem zazdrosny. Jestem… Niezwykle proszę, że była w stanie doświadczyć tak wysokiej klasy i naturalnego piękna… a także była w stanie znaleźć mi wszystko. Jeszcze raz, jak i jeszcze raz. a także znowu.

Oto znacznie więcej tego, co pani R dostała tak samo jak na Hayman Island. Beze mnie.

Toskania jest jedną z najpiękniejszych części Włoch. Podobnie jak w jego sercu jest fantastyczne starożytne miasto San Gimignano (wymawiane „Jim-in-Yano”). Wieże, które możesz zobaczyć, są kluczowe dla tożsamości tego miasta. Wykorzystano ich 200 z nich, jednak na przestrzeni wieków zostali zniszczeni. Wszyscy jednak nieliczni, których nadal widzisz.

Znacznie więcej informacji na temat San Gimignano – a także reszty Toskanii – sprawdź nasz przewodnik po udaniu się do tej urzekającej włoskiej prowincji tutaj.

Paryż o zachodzie słońca może być najbardziej niesamowitym miejscem na Ziemi. Kolory, a także światło z tym wielkim uroczym miastem, rzeką, budynkami… to niesamowite. Jeśli tak jak to ujęcie, spodoba ci się publikacja pani Romance w Paryżu – opowieść z Stills, w której dzieli się kilkoma preferowanymi zdjęciami.

Nie otrzymałem jednak tak oferowanego na Paryżu na początek. Jednak wtedy pani Romance pokazała mi błąd moich metod, a także uczyniła mnie tak samo jak ona. Oto, jak „mój małżonek uczynił mnie jak Paryż”.

Londyn – a także w prawdzie Europy Zachodniej – najwyższy budynek jest obecnie odłamkiem. To wspaniały monolit, który wieże wysoko nad miastem. Z góry można zobaczyć metodę obok granic miasta na wsi. Mieliśmy szczęście, że mieliśmy jeden z niewielu dni usunięcia (że niebieskie rzeczy są tym, co pojawia się niebo po drugiej stronie szarości, do której najprawdopodobniej wykorzystano, Londyn!), A także widoki były wspaniałe.

Zbadaliśmy również kilka innych metod, które można zobaczyć w Londynie On High. Oto, co znaleźliśmy.

Milan’s Galleria Vittorio Emanuele II – gotycki dzielnica kupna bezpośrednio naprzeciwko Duomo Milana. Duomo jest jednym z wielu niezbędnych gotyckich budynków w Europie – a także galeria nie wygląda poza lokalizacją obok. Taki wspaniały kawałek architektury.

I oczywiście to nie wszystko, co możesz wykonać w Mediolanie. Oto nasze 10 najlepszych rzeczy do wykonania w jednej z mody na świecie.

A teraz to się skończyło. Jak minął tydzień? Czy rok 2016 zniknął tak szybko, jak mój? Czy miałeś w tym tygodniu jakieś wspaniałe posiłki? Powiedz nam w komentarzach!

Obrazy Mr i Mrs Romance za pośrednictwem Instagrama: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – oczywiście konto Insta Mrs R, a także @angrybastard!